Noja på armband nu!

Japp de har ja total noja på armband vet inte varför jag känner ett sånt måste till att köpa armband.
Dock är detta inköpet inget armband från början tror de var ett halsband  eller något diadem liknande sak. Sak samma jag har gjort det till ett armband i alla fall. Jag förkortade gummibandet på baksidan bara och sedan virat de två varv.

Så här såg armbandet ut när de var klart. Kostade 40kr på Lindex (rea).

 

Den såg ut så här från början förutom att de är ett svart band i kedjan. Detta diademet kommer från asos.com och kostar  79kr.

 
Jag blev inspererad av detta arbandet från asos.com som kostar ca 134kr.


Här är armbandet från Lindex som jag köpte tidigare i vackan för  30kr (rea).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0