LUKAS

Ja i går födes min sysster en son som heter Lukas! Dock inte utan komplikationen, själva födsen gick fort lite för fort bara 3timmar tog förlosningen. . Men de var tre doktorer som förde bort lilla Lukas med än gång han kunde nämligen inte syresätta sig själv. Efter två timmar såg de ut som om lillen skulle blir bra, nu andas han själv och han har ätit lite. Provsvaren de har fått ser bra ut fins några kvar som jag inte har hört något om. Lukas hade i alla fall fått fostervatten i lungerna under födsen sånt kan hända om förlåsningen går för fort.  Nu hoppas vi bara att han inte fick några andra skador.

Kan ni fatt att jag har har blivit moster!!!!!!!!!!
Längtar tills jag får se honom!! Roligt att strran och dom fick en kille som dom ville ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0