LUCAS

Jag fick klagomål av min sysster att jag hade stavat fel på Lucas namn, tidigare skrev jag med K istället för C som de tydligen ska vara men hur ska man kunna veta det?? Nu har vi i alla fall sett han genom en glasfönster på en dörr.


Detta är dörren in till Neo. som vi fick se Lucas genom.

 
Han var såå söt!!! Han har värkligen stora eller snarare långa fötter fick inget bra kort på de plus arr han är väldig hårig eller snarare luden, även på axlarna.  Jag blev så glad och rörd när jag såg han så jag började gråta! Vilken liten sak som få vara med om så mycket. Han liger inkoplad i någon maskin som mäker hans blodvärden och han får 4olika typer av antibiotika. Stackars liten!!!!


Älskar dig Lucas!

När vi skulle hem fick hundarna en påse med frolic som de älskar, titta va gullig Alexia är när hon går runt med den, jag ska ju även säga då att hon älskar att öppna paket.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0