Högklackat!

Att gå i hög klackat kan vara jobbit och svårt. När jag har suttit och väntat på tåget har man sett många människor gå förbi en på stationen och många går roligt i sina högklackade skor.

Denna filmen hitta jag på Youtube.com och många går som de tredje alternativet vilket ser sjukt roligt ut. Det var så jag börja tänka på hur jag går, usch började fråga mamma om jag gick så men hon sa att de såg normalt ut men jag undrar det ja. Tror dock inte man ska börja gå i 15cm klackar de första man gör, jag började med ganska låga sen gick jag till kankse 10cm klack fast som var ganska tjocka. Men jag trivs inte i att gå för höga, får ganska ont i fötterna fortfarande av det. Men man känner sig väldigt mycket mer kvinlig i klackar. Kom i håg att sätta ner hälst hällen fört men har du väldigt hög och smal klack set ner hela foten och sätt ner fötterna rakt efter varandra. Sätt absolut inte ner tåna först. Så har jag förståt att man ska göra.



Här har vi lite fler filmer som tipsar om hur man går i Högklackat.

 

 

Hur har ni lärt er att gå i högklackade skor??


Vad tror ni om detta som de pratar om? Köper kvinnor mer hög klackat för att få bätre självförtroende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0