Halva rea priset!

Ja i dag var jag i Gbg och shoppade loss, halva rea priset är ju inte illa!


Nu hitta jag en sån kort tröja med långa ärmar (utan luva) även denna från Gina Tricot men nu var de fel tyg, men den får funka. 99kr på rean.

99kr på rean från Hope.


Tunika från Foji, 199kr på rean. Ser dock bättre ut på, är ficker på sidan och mudd längst ner.

 
Monkia 400kr och 75% på de, vilket blir 100kr st. bara.


Monki tajt draperad klänning 150kr odinarie pris och  rea 37.59 bara!


My Hoodi från Monki!  Kommer inte i håg vad den kostade men för mig att de blev 85kr på rean.


Ja nu blev de denna väskan från Bianco, 150kr.


Sedan hittade jag mig en BH, som jag kan ha till min rygguringade spets klänning rån Gina Tricot och min Boddy från Monki med uringning där bak. Tog en hudfärgad för jag har ingen BH som är det och i bland är de nästan snyggast med det, även om de kanske inte är så snyggt när man tar av sig kläderna men vem bryr sig när man har kille om de.


Detta var de som jag shoppade i dag blev inga jeans som jag hade tänkt mig orka inte prova de, sedan blev de inga skor heller, hitta inget ja ville ha. Jag köpte även ett par glansiga leggings från HM för 149kr, men den påsen för svan när jag gick runt i gbg, sånt händer alltid mig vet inte hur många gånger jag shoppar och kommer hem med en eller flera påsaer mindre än de jag ska ha. Så typiskt, jaja inte så mycket å göra åt nu.


Kanske blir gbg i morgon med dock ska inte jag shoppa utan jag ska hjälpa min bror handla lite klädder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0