Godmorgon

Ja hej på er alla nu sitter jag eller snarare ligger jag med daton i knätt. Kunde inte sova längre så tänkte jag kunde blogga lite i stället. Killen ligger och sover här brevid mig hen gick nog inte och lade sig förens 6 i morses nu. Han sitter uppe hela nätterna och läser har vänt på dygnet totalt. I natt sov jag ganska bra vakna lite då och då för att hosta lite men sen somna jag om. Usch natten innan nu (natten mellan fredag och lördag) som jag såå dåligt eller snarare sov jag inte alls. Låg bara och hostade hela tiden! Jävla rethosta. Jag hade sett framifråm emot att kuna sova så länge jag bara ville nu när jag var ledig över helgen, men de fick man ju inte. Hatar att vara små förskyld. Har lite ont i halsen och är hes sedan har jag ju då min rethosta. Jag kan ju inte hosta normalt heller hostarju så jag håller på att spy upp mina inelvor.

Nä nu är jag hungrig! vill inte vecka killen men fan jag måste ju ha mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0