ellos.se

Ja nu har jag shoppat sandaler på www.ellos.se rea. Fick mitt stora paket i dag, käns lite roligt hade jag betalt  jag 50kr extra för att få paketet extra fort hade jag fått de i dag också, men nu tog jag de vanliga och de gick lika fort de. Sjukt fort i bland posten kommer fram. Jag blir verkligen imponerad av posten, hur bra de faktist funkar.

 
Dessa bruna kostade nu på rean 150kr hade viljat haft dom i svart också men de var slut i st.39. Jag är förvånad att de satt så bra som de gjorde.  Dom kommer att bli fina till sommaren sen. När nu den kommer.

 

Dessa blank svarta var också bra de två remarna vid hälen kunde sutit lite anorlundare för att de skulle vara helt perfekta men dom kändes inte obehagliga på nått sett i alla fall. Dessa kostade 125kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0