Blondinbella eller bloggbella?

Eller vad är de hon nu vill kalla sig? Hon vill ju ha en mer vuxen blogg har jag hört nu. Jag har själv inte läst hennes blogg varit inne där en gång för att kolla men insåg snapppt att det inte var något för mig. Däremot så kan man ju läsa om henne i tidiningar och se henne på tv i bland. Jag kan förstå att det blir mycket för en ung tjej att klara av med båda skola, bloggen och allt som hon ska göra runt bloggen samt alla förväntningar och "krav" som ställs på unga tjejer med utsendet och allt.  Men det jag inte förstår nu med denna tjejen förutom många åsikter som hon har, så förstår jag inte detta med henns paus från bloggen. Eller jo jag förstår henns paus och att hon ville ängna tid åt skolan och att de var mycket för henne. Men nu kommer vi till biten jag inte förstår, hon tog bara paus någon månad så som jag har förståt det och visst klara hon sig med det så är de väll bra men då tycker man ju att hon borde lugna ner sig en smulla eller hur? Om du nu var så jobbit och hon blev helt slut körd och klarade inte av saker och ting? Hon var ju med om något jobbig "sexuell antastning/ våldtäkt" i Italien (har inte fått någon kläm på vad som hade hänt där) men som sagt måste vara jobbit psykist för henne. Och visst man ska inte sluta leva för något sånt bra för henne att hon inte deppar i hopp totalt. Så varför tar hon de inte lungt nu då och tackar nej till saker och ting? Nu ska hon vara med i Lets Dance är inte de tids krävande och att hon kommer känna press från media? Varför tackar hon inte nej till det om hon hade de så jobbit för 3månader sen? Har hon så mycket mindre att göra nu, vill hon inte känna sig som en vanlig tonåring längre ller vad håller tjejen på med? Känns som om hon bara vill ha uppmärksamhet både med att hon kände sig slutkörd och detta med Lets  Dance.



Blondinbella - Isabella Löwengrip. Foto: Micke Grönberg/SR


Va tycker ni om henne? Missar jag något när jag inte läser hennes blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0