Apoteket

Ja i dag fick jag  inget jobb tur de för jag fick ingen sömn i natt! Jävla ret hosta. Så jag gick till stan i dag med mitt paraply i högsta hugg, var dock inte så lätt. Vi kan säga att de blåste ganska mycket. Men jag var tvungen att går in till stan för att hämta mitt paket från ellos och besöka apoteket för att hitta några magiska piller.



Strepsils för halsen eftersom den gör lite ont.
Nasin eftersom näsan rinner.
Nipaxon för rethostan skall tas en timma innan man vill att den ska värka. Jag tog den nu för en timma sen men inte fan hjälper den något. Jävla skit. Jag är helt öm i min gom nu, efter att ha tryckt upp halstabletter mot gommen under nätterna för att försöka lindra rethostan. Lite fraligt men varje gång jag är förkyld sover jag med halstableter, detta gör min mor också, men annars kan man inte sova, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0