19/1

I dag har jag varait på stan med mamma och syrran vi tog en fika och kolla på bäbis saker. Min sysster är så tjock nu bäbisen är beräknad att komma den 24/1 nu på Lördag!!! Då är inte jag hemma men de gör inget för man får inte åka å hälsa på på BB ändå sa mamma så dom kommer hem på  ungefär när jag gör de också. Ska bli så mysigt att få en sysster barn, vi vet ju inte än vad de blir för något, hoppas dom får en kille passar syrran bäst, fast då kan inte jag köpa några rosa Hello Kitty saker tilld en=( hahaha

Sedan shoppade jag lite, ett par låga stövlar fast med långt skaft, en stor handväska, två kjolar, två kläningar och jag hämtade upp en jeansjacka som jag köpte på tredera, och killens fula solbrillor! Men ni får se allt senare när jag orkar ta kort på det=)

krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0