VINDEN!

I dag var jag på butiken vinden i alingsås  (andra hans butik), där köpte jag lite smått och gott. Skulle leta knappar till en jacka men hitta inga bra. Men jag lyckas köpa andra saker i stället.


Sååå  söt liten parfymflaska. Den är lite gammaldags så, nu hälde jag i lite parfrym som jag hade kvar i en flaska. Funkar hur bra som hälst! Plus den är ljusrosa!!! Bätre kan de inte bli.

 
En mortel har tänkt flera gånger att det hade varit bra att ha en sån, så nu hittar ja en liten sån och då köpte ja den. Sedan hitta jag en rödliten sopptuna, som jag ska ställa brevid sängen sen när killen kommer hem där han kan lägga sina äkliga snusar!!!


Ett svart längre "pärlhalsband", har haft ett likanden innan men vet inte var det är nu. Tror dock min sysster vet!

 
Jag hitta även en jeans jacka som är kort i midjan men har långa armar tänkte dock vika upp armarna som jag har gjort på ena bilden. Tror den blir hur fin som hälst till sommaren.

Sedan köpte jag lite glass och sånt till köket eftersom så mycket har gåt sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0