Vart tog pengarna vägen?

Ja nu var jag på stan i gen, detta är syrrans fel jag åkte in till stan för att vänta på min sysster så vi kunde gå promenad med Lucas, får inte träffa han inomhus på grund av baklterier och grejer. Ja så nu köpte jag ju en massa skit! Usch kan värkligen inte hålla i mina pengar!

 
Cool färgglad scarf, det ser ut som om nån har skvätt massa färg på den. 49kr Gina Tricot rea.


Lindex. Vitt BH med genomskinliga band som man kan flytta hur som hälst, 29kr REA.
Svarta BH 99kr också från Lindex.



Söt lila väska från Gina Tricot, 49kr rea.

 
Sedan blev det en vit och en svart tunika från Gina Tricot, 49kr styck rea.


Lindex tre par strumpor för 60kr samanlagt rea.


Ja det var de jag shoppade i dag! Eller nej jag betsälde en Halsduk, vantar och en väst från HM också. Ojsan hoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0