Kvällen går!

Å va gott det är med glass aldra hälst Sandwich.

 
Måste hålla mig vaken christopher skulle ta 02.17 eller 03.17 tåget till alingsås och han har inga nycklar hem.
Han är så dum han hade tänkt komma i morgon men hur roligt är det då, jag börjar ju jobba 16.00 till 22.00 och sedan börjar jag 7.30 och sedan ska jag till GBG sen där efter. Men nu får vi i alla falla hela morgonen tillsammans. Sedan har han dum som inte har hört av sig sen de åkte från Umeå för tre dagar sen, jag blev orolig att något hade hänt dom på vägen ner med bilen eller nått sånt. Man vet ju aldrig. Han förstår inte att jag är orolig för honom, plus att jag vill ju inte hålla på ringa hans vän erik hela tidne för att få tag i honom. Nu i dag skicka jag ett sms för att få tag i honom annars hade han väll inte hört av sig alls.  I bland vet jag inte hur han tänker och jag känner mig bara som en gnäll mess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0