Killen!

ÅÅÅ vad jag var sur på honom i går, han hade åkt vid 14 tiden i går här i från och hade duschat och rakat sig innan. Var av han inte har städat efter sig utan rakaparaten ligger framme och massa äkliga små hår, shampoot upptäcker ja inte fins i min påst bort sen när jag kommer ner till duschen (min duch fins i källaren i huset längst bort, så fatta va iritterande när man måste gå tillbax för att hämta shamboo).

Så i går kväll saknade jag inte min latmsak till man. Blir så trött när han gör så. Denna gången kan han inte köra med att han hade tänkt göra det senare för han är inte hemma fören i början av april.

Men det käms lite ensamt igen nu. Nu vet jag ju att han inte kommer att komma hem på ett tag. Käns så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0