Hejsan!

Mår lite bätre i dag var sjukt skönt att ta de lungt i går, fast jag gick bort till en kompis som bor här i området och kolla film och åt pizza. Hur mysigt som hälst, har inte träffat han så mycket de senaste åren, men han behöver lite sälskap nu när hans tjej har gjort slut med honom. Konstig tjej förövrigt, flyttar i från honom säger att hon inte vet vad hon känner för honom längre, inget konstigt me det. Men nu när hon var där och hämtade sinna sissta saker så gav hon honom rosor och choklad  det vaen ganska konstigt ändå, Han har så svårt att plasera alla dessa olika saker hon säger och jag kan förstå honom. Jag hade också blivit findersam om nån lämnar en ena stunden och andra så kommer nån med blommor till en.  

Nä nu ska jag till gbg och träffa en vän. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0