Hallooo

Ja snart ska man i vägg till jobbet, blir från 13.30 till 22.00 så segt pass, men jag har hunit göra lite saker nu innan här hemma, käns skönt det! Usch va konstigt det käns utan min sambo! Så ensamt. Har pakat ner alla hans jackor och skor i en väska och stält ner i källaren nu, eftersom jag har en sån liten etta käns de onödigt att hans jackor tar plats här hemma nu när han inte äns är här. Undra hur de kommer att bli! Nu i några veckor har jag inte vetat vad jag har känt, har bara tyckt att de ska bli skönt att hans ka åka men nu när han väll är borta käns det kontigt. Får se hur de käns om två månader om man har ont i hjärtat eller om de käns skönt. Vi har ju varit tillsammans i 1,5år nu och bott med varandra hela tiden förutom 2månader då han bode i Irland men då hann han  komma och hälsa på mig två gånger. Plus att vi då har bot under dena tiden på väldigt små ställen så man värkligen bott på varandra, detta kan som ni förstå nötta på ett förhållande. Även om jag inte har stöt mig så mycket på att bo med han såå tröttnar man på personen, eftersom man tänker olika om saker och ting. Tror detta är bra för oss båda att få känna efter på egenhand vad vi känner. Sedan är de ju jobbit eftersom han har alla sina vänner i norrland och jag alla mina här nere i Gbg och Malmö. Blir jobbit för mig om jag flyttar upp till Umeå och ska skaffa nya vänner samtidigt som de är sjukt jobbit för han att bo i Alingsås. Vet inte vad man ska göra!!! Jag vil ju bo i alingsås nu när jag har blivit moster samtidigt som jag vill gå en utbildning i gbg om ja nu kommer in på den. 

Livet är inte lätt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0