Hallo

Ja i dag vaknade jag vid nio, dock låg jag kvar i sängen ett tag och titta på tv:en inte för att de fans så mycket skoj att titta på men. Ska sen i väg till jobbet! Blääää, börjar 13.30 men ska åka tidgare för att göra lite ärende på stan, korta upp min klocka som jag inte fick gjort när jag köpte den, sedan ska jag bort till en anhörig till en tant som gick bort föra veckan=(  Men samtidigt var det skönt för henne att hon gick bort för hon måde inte bra på slutet nu. Men käns lite kontogt att åka ditt, men dotten ville att jag skulle komma på en fika så hon fick tacka mig så va gör man inte. Vi kan säga att dotten är mycket speciel och många har blivit ovänner med henne när dom har varit där för att sköta om hennes mamma. Hon har väldigt specifika åsikter hur vården på hennes mamma ska gå till vilket jag kan hålla med om många på jobbet att de har fört med mer lidande för mamman än något bra. Men samtidgt beundrar jag hennes ork att kämpa för hennes mors vård. sedan kommer jag hem efter 22 i kväll. Så segt!

Killen ringde mig i går kväll och sa förlåt för att han inte hade ringt kvällen innan. Tur för han de att han bad om ursäkt annars hade han inte fått sova hemma i helgen.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0