Fika

Ja i morgone elelr a klockan är över tolv så i dag efter jag har slutat jobbet (jippi kort dag dock har jag en kort men väldigt jobbig dag) i alla fall så ska jag till gbg och träffa en kompis. Gammal kompis sen högstadiet vi fickar med varandra en gång i halvåret i blend blir de mer, senast jag såg henne nu var i slutet på november någon gång och jag skulle träffa henne juldagen men då fick jag punktyering på syrrans bil pinsamt men så var det och då sket det sig med att träffa Emelie spom hon heter. Sjukt skön tjej, så skoj att man håller kontakten med varandra även om man är så olika varandra och åker runt och gör oliak saker här i värledn eller hon åker runt jag är rätt mycket här hemma i Alingsås.

Jag skall även lämna tillbaks mina leggings från HM jag köpte i lördag, passa på nu när man ändå åker til gbg. Fy fan va fult som satt på mig, såg ut som ett par långkalsonger där frame vid skrevet hur fult som hälst. Måste hitta ett par andra såna galansiga.


pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0