Alla Hjärtans Dag<3

Ja i dag är det denna dagen men inte har jag någon att mysa med fasten jag har pojkvän. Nu är han i holland, saknar han så mycket! I dag har ja jobbat fram till 11.00 sen bar det hem till sängen en stund. I kväll vet ja inte funderade på att gå ut men jag ska faktist jobba i morgon och jag kommer inte orka festa så det blir nog hem till syrran och mysa med min sysster son i dag får vi hålla i honom. Jippi.

Va ska ni hitta på?

Jag har alltid hatat 14 feb, troligen för att jag alltid har varit singel, men en mysig "alla hjärtans dag" var när jag och några klasskompisar gick ut och åt i gbg såå mysigt hela tjej gänget på en mysig resturang. Plus att vi hade köpt presenter åt varandra eller en var som vi lotta ut.  Det räkomenderar jag er att göra om ni är några stycken singel tjejer.

Puss på er alla, ha en mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0