Tjoo

Nu ska jag lägga upp lite bilder på vårt skyltfönster vi hade redovisning på i går.


Vårt skyltfönster till vår butik Signe & Melker som är lek och klädesbutik där de säljs varor i en blanding av retro och mordent. Vi ville få en retrokänsla av en gammal jul. Vår uppgift var att skapa en kampanj av en insperationskälla på stan och sedan göra ett skylltfönster som skulle stämma överens med kampanjen och butiken vi valde.


Här håller vi vår redovisnig jag och de andra tre tjejerna i min klass. Tor inte dom vill vara med på bild, derför dom har så fina ansiketn nu:) Så ni förstår att de är jag som ser ut som en vampys;) det är vårt grafiska matrial till vår kampanj som jag håller framför oss.

Vad tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0