Tjock

Nu är jag tjock och go, ätit massa tacos. Usch mår illa nu bara jag tänker på de. Lång dag i morgon blev fika med klassen efterskolan de var trevligte men jag var bara där i ca1 timma sen åkte jag hem ville inte att det skulle bli för sent. Nu har jag även hämtat ut pengarna som jag fick för guldet, mina äkliga förlovringar blääää.  1300kr men då var de även med ett armband från mamma också så vi ska della på de men käns gör med 650kr nu in för jul. Jag är helt pank. så gött att bli av med dem dära ringarna har mår dåligt varje gång jag sett asken med dem. Varför köpte vi dem äns? men mins att jag far lycklig när vi gjorde de för ett år sen nu. Synd att man aldrig fick använda dem. Så lat var min kille att han inte äns orka fria efter att vi köpte ringarna tillsammans. så tråkigt, ska aldrig bli tillsammans med en tråkig och lat kille igen.

Nu ska jag duscha.



pösspööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0