tjaa

i går kväll hade jag riktigt skoj. Först blev de lite myspys på Liseberg. eller de var mest bara trånbgt av alla människor. Sen bar de hem till en av tjejerna för att äte lite pasta och lax och dricka massa vin. Efter detta så gick jag och två av tjejerna ut. Vi kom till något litet ställe med jamaica tema. rätt så najs. Var en tjej där med världens fulaste väska, en lakad orang väska i form av en vattenkanna. usch. Men vi var inte där så länge och jag kände mig inte sugen på att dra vidare eftersom jag bara hade en timma kvar innan mitt sissta tåg gick så det blev 2.17 tåget hem.. Skönt det så 03.30 var jag hemma och borsta mina tänder. Sommnade gott sen.

Hur var er lördags kväll???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0