Såå trist

I dag ahde vi en tjej som var hos oss på skolan och snaka miljö, asså miljöö har aldrig varit tråkigare. Hon stod och prata en massa i samma ton bara massa fakta. Asså bläääää. Jag somna nog tre fyrra gånger på riktigt. Tyckte synd om henne för hela klassen satt som lik och föröskte hålla sig vakna. Eller nää tyckte nog inte synd om henne tyckte mer synd om oss som var tvugna och lyssa på henne. Jag menar hon kunde väll gjort något skoj av de, varit lite antusiastisk. men nej tråk tråk tråk.

Nu sitter jag och kollar hur MQ jobbar med miljö, skriva lite som jag ska lämmna in till henne i morgon. usch mår illa bar jag tänker på det. En heldag till med henne.. bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0