Natten blev lång

Jag är helt död nu. Var upp med en gammal barndoms kompis (barndoms klärlek) de var skit skoj, har inte set han på tre år kom vi fram till. Jag kom bort till han  och åt mat klockan 8.00 sen blev de film. Vet inte vart tiden tog vägen sen, klockan 3 drog jag hem, dock så följde han med mig skulle bara bli ne liten bitt, men de blev ända hem till mamma. När vi väl var hemma hos mamma så fick han fälja med upp och få lite dricka innan han fick gå hem själv sen. Vi satt och snaka sen till 5.30, sen var jag tungen att köra ut han för att sova. Min väckarklocka ringde mig 9.00 på morgon då jag ringde skolan och kolla om jag kunde komma och få mina csn pappaer på skrivna, så 10.00 satt jag på tåget till gbg med ett trött ch dunkande huvud. Det blev lite shopping på mellandags rean. Ni får se sen.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0