Jul på Liseberg

Ja i dag efter skolan mötte jag upp, mamma, syrran och lilla lucis på liseberg. Kalt och skönt väder fick riktig julkänsla. Vi åt lite go mat i en utav resturangerna, vi skippa julbord. Jag äter inte så mycket på dem ändå, mest julskinkan.. haha Det var länge sen jag var på Jul på Liseberg, var nog när de startade som jag var där sen har de inte blivit av någon mer vinter.  Sedan hade jag tur i dag när vi spela första jag spela på van jag en sjärnvinst på, fast det var AntonBerg men jag gillar inte de. Mamma blev skit sur för de var de hon ville ha och älskar. Så när gon van sin Geisha bytte vi snabbt. Såå gott 2000g chocklad. hahahaha

 
Såå gött:)


Syrran, Lycas och mamma innan vi ska åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0