Idiot

mitt hjärta går i hundra tio fick ju panik när jag kom hem. Att jag kan vara så glömst, inte konstigt att de börjar brinna hos folk. Jag brukar aldrig ha tänt ljus och när jag väl har de så är de när jag har uppsigt över de hela tiden. Men inte i dag, i dag glömde jag av de små ljusen totalt. jag höll på att damsuga i dag vid halv ett när pappa kom hem och tohg mig med på stan på en ficka. jag fick bara 5min på mig att fixa till mig då de var lite stressigt. Glömde titalt av ljusen på köksbordet. När jag kom hem nu 4timmar senare står de och brinner som jag lämna dem. Jag fick panik. Hade jag kommit en timma eller kanske bara en halvtima sennare hem så hade de varit försent. I dag hade jag ängla vakt. Något gott måste jag ha gjort för i dag hade jag sån tur. skit va läskit alls.

 

Ni ser att de inte var så långt kvar tills plastblommorna skulle börja brinna. Usch va dum och korkad jag känner mig. Gör ni någon gång korkade saker???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0