Helt död

Usch vad seg jag är. Känner mig nästan yr och svag i kroppen. Kanske inte är så konstigt jag kollade film i natt och kom inte i säng förens klockan 1.00. Det är inte så konstigt jag brukar ju inte gå och lägga mig förens 24.00 på vardagar när jag ska till skolan. Saken är den att jag fick inte sova ostört i natt, klockan 3.20, ringde min telefon. Jag fatta först inte vad det var men sen förstod jag att det var min telefon jag hade ingen kolla på vad klockan var. När jag försökte ta min telefon upptäkte jag att mina händer inte ville som jag. De hängde som slappa sillar. Jag fick panik, tills jag insåg att jag antagligen hade sovit på dom och dom bara hande somnat. Efter några sekunder börja jag känna att blodet komm tillbaka till dem och de började sticka i hela handen.

Rätt obehaglig känsla de där när kroppsdelar somnar och när man fåt tillbaka känsen i dom så ticker de dågot fruktansärt i dem. Undra varför måste kolla upp det sen. 

I alla fall jag tog upp telefonen som fortfarande ringde och såg att det var pappa, jag skulle kanske ha hämtat honom vid stationen i dag fast vid 1.00 då sissta tåget från gbg kom in. Jag hade antagit att han hade tagit taxi när han inte hade ringt mig. Förbryllat tittade jag på klockan och såg att den var 3.20. Jag svarade, pappa var fast i gbg han hade trott att tågen gick hem fram till 3.17, han hade dock missat att de bara gjorde de på fredagar och Lördagar.

Så de var bara att sätta sig i pappas stor bil och köra till centralen i gbg.  Jag gillar inte att köra i gbg och nu jag kör inte ofta bil plus att jag var trött. Som tur var det inte många bilar ute, konstigt alla låg väll och sov i sina sköna sänga. Jag mötte bara en massa stora lastbilar. Pappa hade varit på julbord och drat vidare till något ställe på avenyn. Han var glad och troligt viss lite onyckter. Vi kom sen hem 4.30, jag la mig i sängen och somnade. På morgonen sen vi 8.00 hade tydligen pappas flickvän kommit hem och hennes telefon ringde flera gången och väckte mig. Jag ville strypa henne långsamt.

Jag sov fram till 10.30, sen var jag uppe och såg en film som ska lämnas in i dag. Nu har jag ätit frukost. Trode det skulle göra mig starkare, men känner mig lycka svag, yr och sedan har jag huvudvärkt. Borde kanske gå och lägga mig i gen. Så de blir ingen BaconSpruta i dag inte, som de var tänkt.


Hoppas nu haft en bättre start på denna gråa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0