hejhej

Hoppas er jul va rika fin som min var, dock var jag så trött och slitten eftersom jag inbte har sovit så mycket de senaste nätterna pga att min mage har knonglat´. Men de va så mysigt i går med vit och fin jul. såå vad fick ni för fint. Själv fick jag stekpana, kniv och lite annat till köket i märket Anders Petter, tänkte bra att önska sig sånt som man har använding för sen i framtiden, som jag inte kommer unna mig  själv. Annars lär de bli en massa skit från IKEA som inte kommer hålla så länge ändå. Men den bästa var nog de jag fick av pappa, en verktygslåda och en skit bra limpistol, jag älskar limpistoler. HAHA.

Nää i dag skulle de igentligen ha blivit fest på hotelet i stan, men jag palla inte, skit dyrt 200kr inträde och jag måste ditt vi 20.00 då för att komma in eftersom jag inte har nått för köp.. men jag pallar inte  jag och en annan kommis ska kolla film och mysa i stället. Jäävla hotelet i stan e såå jäävla dyrt, sen är inte drickan inne särsilt bilig heller. bläää för dem.

va ska ni göra festa???




kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0