gookväll

Nu har jag kollat på tv och skrivit en affärsidé så jag slipper komma på någon i morgn. Nu borde jag duscha och lägga mig i sängen så jag kommer i tid för en gång skulle men de brukar ju inte bli sängen förens halv ett nu för tiden. Vilket inte käns så bra när man går upp 6.30. jag är gött trött när klockan ringer. Duscha är såå tråkigt! Men behövligt. Ja just det jag mamma ringde mig för en stund sen, dem ska till Jul På Liseberig i morgon, så jag ska också dra ditt efter skolan mys pys. Plus att jag får mat... mmmm mat. Usch jag måste sluta äta massa mat och godis. Blir ju bar tjokcar och kortare, kanske inte kortare men de käns så i bland.

nej, hej hopp gummi snopp nu ska jag duscha.

Puss på er och natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0