Godag

Ja nu har jag vaknat till liv och ätit lite. I går åkte jag till gbg för att fika med två vänner från gymnasiet, skit skoj att träffa dem blir inte så ofta eftersom de bor i Malmö. Men när jag kom till gbg hade dem satt sig på Berså, så de blev ett glasvin tänkte jag. men ett glas blev snabbt två, tre, fyra, fem sen slutar man räkna. Sedan kom själva utestället i gång ochb de kom massa folk. Tjejer i sjukt kort kort och med hudfärgade strumpbyxor?? asså på vinter ser det fruktansvärt kalt och naket ut, Jag hoppas att de var strumpbyxor så dem inte var helt bara om benen. Vi stutsa sen in på dansgolvte och hoppa omkring och dansa osäriöst. Jag hade skit skoj. Klockan 02.10 springer jag till tåget. Inser inte förens jag är hemma att jag är rätt onyckter. hahaha, somnade gott i min störa goa säng.

Hur var er Lördag kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0