Fika på stan

Ja nu har jag ju då kommit hem från stan, var och fika med pappa, faster, syrran och deras respektiver, plus Lucas förstås då.  Mysigt. Sedan gick vi och titta i affärer. Inte bra jag shoppasr ju bara. Har jag skrivit att jag har blivit medläm i MQs klubb? I alla fall så har jag de och fick 100kr där, så de blev ett par samets leggings som skulle kostat 199kr men jag betala 100kr nu då.  Sedan blev de lösögonfransar från Kicks, tror jag ska ha dem i kväll om vi nu ska ut. Har inte hört något från Linda men hon jobbar ju så mycket får väll ett samtal sen kvart i 7 då hon villa tt jag ska vara där. Om de inte blir inflyttningsfest hos linda åker jag nog till gbg och träffar lite gammla gymnasie kompisar som är hos sina familjer i gbg över jul. skulle vara trevligt äregentligen inte så sugen på att festa. jaja vi får se.

va ska ni göra i kväll?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0