Bio

I dag 19.00 ska jag och mamma gå på bio, jag blir bjuden av mamma hon hade fåt bio biljetter av sin chef. Det tackar man inte nej tilla tt bli bjuden på. Så de ska bli Avatar.

Har någon av er sätt den?? Jag tycker att den värkar ass  cool, men jag älskar töntiga filmer.  Dom ska vara så data gjorda så mycket och massa slagsmål. Ni kanske har märkt att jag älskar sånt,  tecknat är ju en höjdare aldra hälst om de handlar om superhjältar. X-men, Spindelmanen, Kattwoman, ja allt sånt är skoj. tt slippa och behöva tänka när man ser filmer är skönt, man vet va som händer redan innan de hände, de handlar om on och gott.  Sedan gillar jag filmer som är lite mer komplexa också så klart. Det inytressanta med de minder komplexa filmerna är att man kan hitta ett djup i dom om man vet vart man ska leta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0