AVATAR

Ja då har jag sett denna omtala de film. Jag gillade den och de är jag inte förvånad över. Befolkeningen på plandeten Pandora är en mix av indianer och alver fast med en utomjudligts twist. De var en må bra film, den blev de ju ett stort krig. Innan kriget satt man och myste tyckte jag. Dock tycker jag att man förvänta sig mer eftersom de har jobbat på filmen så länge. hade jag inte haft dessa förväntningar på filmen så hade jag tyckte dne var grym, men nu blir de bara att de var en bra film som man får en skön känsla av. det var ingen film jag fick ryssningar av.

så **** skärnor får den av mig i alla fall. Jag gillar Denna sorts film med urbefolkningar och där människan är den elaka. Gillade att befolkningen hade ett eget språk också, på Trailen så trode man ju att alla prata engelska, men är blev jag glatt överaskad.

Har någon av er sett den??? Va tyckte ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0