Stan!

Hade jag glömt publicera mit tidigare in lägg ser ut som de blev en sen frukost, men den åt jag vid 10.00. Nu har jag kommit hem från stan. Fan jag kan inte hålla i mina pengar, jag bara lånar av mitt sparkonto hela tiden. Fan! jag måste sätta stopp på mig sjääälv. Jag har varit så sparsam, men de sissta året nu så shoppar jag och slösar mina pengar så. De kan jag inte fortsätta med nu när jag är student!!!


Två ögonskuggor från Make Up Store ca 150kr för båda (rea) blev en rosa, och gråaktig.
Gina tricot köpte jag ett linne 49kr (rea) och en tröja 199kr.
Sedan blev de Ipren och Compeed. (jag älskar compeed, har man skavsår någon stans och sätter på ett sådant så känner man inget sen, helt underbart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0