Skolan!

Ja nu avbryter jag mitt städande lite. Lyssnar på coldplay och läser lite bloggar. Många som har eller ska snart börja skolan och ingen som tycker det är roligt. Förutom jag som tycker de är så roligt och börja skolan. Men då var de 3år sen jag satt vid skolbänken, fatta över tre år sen jag tog studenten, usch va gammal jag är! Men jag älskar min nya skola! Så roligt, har lite svårt att lära känna nya människor, men klassen på 34personer värkar helt oki, man borde ju hitta några man trivs med. I Torsdag hade vi första grupparbete och de fyra perosner jag jobba emd då var helt oki. Vi hade rätt roligt. Min första kurs jag läser nu är försäljning, låter ju inte så skoj men är hur intressant som hälst. Kommer inte kunna gå in i en affär nu utan att analysera hur säljaren gör.

Dock borde jag plughga och läsa lite också i dag men mitt huvud är helt tjockt dumma förskylning! Tar nog och plyggar massa i morgon, som killen vi hade på föroläsningen i tisdags om studieteknik så är repitition viktigast, så de ska jag kära på.

Men förstår er som är lite yngre och gå i grundskolan och gymnasiet att de inte är skoj, man är rätt trött på skiten då. det var jag me, bläää för matte och engelska! usch får rysningar!  Men nu läser jag till Butikskomunikatör och de ska bli skit skoj! Får la se var jag säger om tre veckor då det börjar närma sig min första tenta i försäljningskursen 4p.  hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0