Plugga

Nu sitter jag faktist och pluggar lite, eller skriver rent lite grana i alla fall. Inte illa tycker jag, huvudet käns tjockt och snoret riner och halsen gör ont, men ingen feber så jag överlever nog.

Jag har kommit fram till att jag ska börja blogga lite mer nu i alla fall. Har legat på latsiden med det där nu. Skriva några gånger per dag och även få med lite bilder. Vi får väll se hur det går. Men jag ska försöka. Jag ska bli så seriös nu med allt. Kommer dock inte ha råd med någon shopping eller ut och festa nu när jag blir student så måste ju hitta på något annat att sysla med. hahaha

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Sv: Hoppas att det funkar för dig : )

2009-08-22 @ 22:18:29
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0