Bakis

I går var jag sååå bakis. Vaknade upp vid 7.00 hemma hos min kompis föräldrar. Jag tappar minnet när jag dricker lite för mycket. Hur äkligt som hälst, men jag brukar veta mina gränser, men tydligen inte fredags, jag tog massa snapsar vilket ja vet att jag inte borde göra. Jag ska hålla mig till mitt vin! Dumma mig. I alla fall så hade jag blivit skit ledsen gråtit en massa och tyckt att världen är hämst, så min kompis hade tagit mig hem till sina föräldrar där jag sedan hade somnat. Helt sjukt. Jag mins inget, min vän Anna hade blivit skit rädd, när jag hade varit helt förstörd. Jag förstår henne full människa som är ledsen är inte lätt att hantera.  Sen åkte jag hem vid 8.00 och sedan sov jag till klockan 13.30. Fyy fan måde inte alls bra.

usch för sprit, man ska bara dricka vin inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0