Mamma och jag

I dag va jag och mamma i göteborg, det blev lite shopping men vi åkte ditt för att kolla hur skolan såg ut som jag vill komma in på Handelsakademin. Skolan var så mysig, såg lite ut som Donner som jag gick på innan. Vill värkligen komma in på den. Sedan klockan 7 satta vi oss på en resturang och åt lite mat, så got. Det blev plankstek, ur gott.

Vi köpte en gästbok till syrran eller rättare sagt till lucas, han har namngivelsedag på fredag.
Jag köpte även ett stort och gullit gratulations kort till honom, prisent har jag redan fixat.


Mamma köpte inget eller en pena köpte hon.. hahaha


På vägen hem använde mamma alla mina gammla hundra kort med ca 5kr kvar på som jag aldrig har använt och jag tycker det är pinsamt att använda alla. Men inte mamma inte. hehehe nu behövde hon bara betala 8kr extra.

Fan va dyrt det är att åka till gbg. dumma västtrafik, sänk priset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0