Linda + Hugo

Jag kolla på Den rätte för Rosing eller va det heter i går kväll med min kompis(hon följer detta inte jag) Men hallå en 19åring eller en 22åring till henne vad tror dom. Asså vilken idiot som hälst fattar ju att de inte funkar aldra hälst inte när som träffas genom ett program. Jag känner inte Linda, men usch jag mår illa när jag ser henne, hennes överläpp är bara silikon och ser vidrig ut, sedan tycker jag att henns silikon bräst ser äkliga ut också. För snygga är dom inte! Ja har vänner som har silisar men dom är lagom stora till kroppen.  Men Linsa Rosing ser ut som en gammal tant med stora bröst och läppar som inte kan lee. Sedan käns hon bara hur falsk som hälst. Jag vet jag vet att jag inte känner henne men det är den bilden hon har jätt mig genom alla program. Jag och min kompis i går höll på att spy när hon började hångla med Hugo, så vidirigt! Jag är inte emot ålders skilnader så egentligen , men detta blev vidrigt, aldra hälst när hon har barn som bara är några år yngre än henne. Sedan skriver hon ju att hon och Hogo aldrig var tillsamman och att hon aldrig var kär. Men dom valde ju så konstiga killar att vara med i programet eller rättare sagt så kanske det bara är konstiga killar som vill vara med i ett program där man ska dejta Linda. Eller vad tror ni?

Vet inte varför jag lägger ner tid och skriver om henne men på nått sett så blir jag intresserad av hur någon kan vara så blåst i bland och jag frågar mig om hon gör sig till för att få uppmärksamhet bara. Jag vet många människor som gör många dumma och korkade saker bara för att få uppmärksamhet. Varför har vissa människor sånt bekräftelsebehov? Jon lyckas i alla fall uppmärksamhet, men frågan är om hon blir lyckligare av den uppmärksamheten hon får? 


Gillar ni Linda Rosing? eller tycker ni att hon kan kvita att se på TV?
Tydligen har inte programet fått så bra tittarsiffror men är jag förvånad? NEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0