Hjälp!!!

Asså hjälp vad håller svensk tv på med? Har dom så dålig fantasi och är så lata att dom inte kan komma på nått bätre. Fins det nån som tycker detta programet äns är roligt. Jag älskar humor och sådana program. Men detta var ju bara patetiskt och löjligt dåligt! Asså hade jag betalt för att få reklam mitt i något bra program och sedan att jag hade fått reda på att dom hade satt den den mitt i detta prgramet så hade jag bett om pengar tillbaka för de lär ju inte finnas en ända människa som står ut att se på detta. såå sjukt dåligt och töntigt! Men vad är det jag pratar om jo "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show"  så dåligt fattar inte att tv4 sänder sån skit.

Vad tycker ni? Gillade ni det??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0