Måndag

Har sjukt ont i fötterna i dag och lite små kramp i hela benen. Inte skönt. I veckan nu så ska jag måla andra halvan av skyltfönstret, har redan målat den andra föra veckan. Och dekoratören har redan gjort i ordning den delan av skyltfönstret men jag ska få göra helt andra hur skoj som hälst har redan börjat tänka på hur den ska bli. I morgon blir de till att slipa och måla!




Så här såg ma ut i dag, en ny tröja från Indiska fin fin, säta lite färg på tillvaron. Sjukt skön också!
129kr.

Den vita tröjan är från BikBok men de var länga sen jag köpte den.
 Byxerna är från Irland.Den köpte jag i feb.
 Skorna är från Euro Sko, Dem köpte jag nog för ett och ett halvt år sen, dock fins de liknande att köpa än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0