Hej bloggen!

Nu har ja inte skrivit på långe, förlåt! Men varit så mycket nu på min praktik på indiska, eller ja har ju även fått jobba lite där nu också... lärt mig kassan har ja också gjort stod där hela dagen i dag men käner mig så klumpig. Men inte så konstigt ja är en klump, jag har alltid sönder saker inte så bra när man jobbar med glas lycktor mm.  Stå i kassan e dock inte så skoj tycker jag, jag gillar mer och packa upp och fixa i ordning i butiken. Dekoratör värkar hur skoj som hälst! funderar på om de är det jag ska söka till sen tror de är två års utbildning. dock får man nästan aldrig heltids jobb som dekoratör, men så som dekoratören på indiska ha de värkar okej, halva tiden dekoratör och andra i kassan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0