Födelsedagen

Ja det blev ingen bio i går, men vi åkte och lånade Wanted av min pojkväns bror plus att jag fick med mig hem Sex and the City the movie också perfekt. Wanted gillade jag men ingen nyhet älskar filmer med massa övernaturliga saker. Den var ju lite löjlig mende visste man ju från början så är man bara bered på de och inte förväntar sig någon toptop film så var den bra dock var de skönt att vi inte betalade en massa pengar för att se den på bio. '

Sex and the City då, va tyckte jag om den? Ja va ska man säga kändes som ett extra långt avsnitt av Sex and the City serien. Så helt okej film att  se hemma i sofan med en skål med glass. Hur mysig som hälst, jag som är så lippis av mig grätt en skvätt  några gånger i mellan åt i filmen. Men sånt är livet. Hatar att gråtta får så ont i huvudet av de, dock kan de vara skönt att sätta på en grått film och gråtta ut i mellan åt. Man känner hur man rensar ur sina känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0