Farligt att jobba i butik

Ni som jobbar i en butik där ni gillar allt och som inte är så bra att hålla i pengarna ni förstår mig när jag säger de e farligt att jobba i en butik. Jag vill ha allt på Indiska! Har hittat så myckt inredningsgrejer, skulle kunna köpa upp hela indiska när jag väll får en lägenhet att inreda.  Nu har indiska massa mysiga halsdukar, mössor och vantar givetvis har ja köpy lite.  Nu när jag jobbar där får jag 30%! hur gött som hälst.

 Här har jag på mig långa vantar och gråa strumpor från Indiska.
världens mysigaste halsduk och vantar från Indiska.

Det behövs halsduk nu i alla fall riktigt kallt här uppe i Luleå! uschusch.. Min pojkväns mamma som vi bor med är riktigt ekonomisk plus att han är tillsammans med en eskemo som gillar kyla, dem ska inte ha på värmen i stora huset förens i oktober. Jag kan ju berätta för er att när jag åt frukost klockan 7 så var det 10 grader varmt i huset. Inte så vart, de västa är att dem sover med öppet fönster med så i deras sovrum är de ännu kallare.. birrrrrr! I vår lilla stuga som vi sover i där har vi på elementet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0