22år

Jag i dag fyller min älskling 22år, han har blivit en stor pojke nu. Så i dag var de att gå upp tidigt och göra frukost på sängen till honom och ha paket öppning. Han fick ett par byxor, en munk tröja, kalingar, och två bälten. Tråkig som jag är köpper jag kläder till honom men han gör de aldrig själv och han behöver det!

Just nu är jag själv, killen skulle i väg och hjälpa sin bor att läga golv och hans mor är ute i skogen och plockar bär med sin sambo.  Så fjälv ligger jag här i sängen och kollar runt på nätet och lyssnar på Coldplay just nu.

Senare i kväll ska vi äta lite gott och äta tårta sedan ska vi åka på bio och kolla Wanted. Det blir nog mysigt!


Såna här filmer älskar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0