TopModel

Själv ligger jag här och kollar på Americas Next TopModel på youtube, inte den bästa kvaliten men bättre än kolla på stum tv:e. I sommras jobbade jag på ett älderboende, när de var en man som var döv och pga det då även stum. Han kolla på TV, och jag fattar inte det så trist utan ljud, även om de är textat och han kunde ju läsa på läppar vad folk säger men ändå. Ljud gör så mycket! Jag är så tacksam att jag hör. Även att jag kan se bra (med glasögon), känner smak och har min känsel. Överhuvudtaget att jag hra en komplet kropp. I bland står man framför spegeln och undrar varför man har nått kilo för mycket där och här och varför jag inte är 185cm lång i stället för 165cm kort! Jag har alltid varit lite missnöjd med min kropp, men samtidigt så vill jag inte se ut som en lång pinne utan några kvinliga former. Jag älskar de runda formerna på kvinnokroppen! Jag gillar att måla av kvinnokropen som ni kan se på de tavlor/teknigar jag har gjort. Jag undrar bara när mode/model världen ska förstå att de inte är hälsosamt att vara ett skelett. Samtidigt som jag gillar och kolla på topmodel, så jag är väll lite dubbel, men jag gillar när de är så kallade plus tjejer med. offtast tycker jag de så kallade plus tjejerna är hundra gångre smalare än mig, så i modelvärlden så är väl jag megatjock. Men vad fan må de vara så, för jag älskar min rumpa!



America's next top model cycle 10 episode 6 part 2

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0