Råka bara!



Jag råka få med mig denna svarta Cardigan 199kr  och dessa guldiga löv örhängen (kommer ej i håg var dem kossta ca50kr tror jag) när jag var på Maxi. En tjej jag jobbade med på Indiska tycktemina örhängen  var gör snygga och fråga va jag hade köpt dem. Hon trodde jag skämtade när jag sa att jag hade köpt dem på Maxi. Hon fattade inte att dem kunde ha så snygga grejer. Men visst mycket av de på Maxi är inte snyggt, grund ideerna är snygga men sedan lägger dem dit detaljer som gör dem gräsligt fula.  Men dessa grejer tycker jag är fina. Jag skäms inte för att jag hadlar sånt på maxi. Dock min pojkvän dör när jag kollar på sånt men va fan spelar de för roll. Cubos, Bikbok eller maxi sak  samma säger jag. Gäller bara att man hittar de som är snyggt bland all skit och de gäller i alla butiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0