Barnvakt!

Ja i går var jag å killen barnvakt till hans lilla syrror på 8 och 12. Cecilia som är hans 12åringa sysster var inte så jobbig hon var inte hemma förens 11 då hon somnade framför TV:en. Men hans sysster på 8år som heter Mimmi var där emot  väldigt spralig och vägrade gå och läga sig hon skulle vänta på mamma och pappa. Sedan vid 12 tiden då dem hade sagt till henne att dem skulle vara hemma och dem inte var hem börja hon gråta för att hon saknade dem så mycket. sen efter ett tag så somna hon i soffan. Min kille är ju inget vidare på att  passa barn typ skit i dem och  lyssnar inte på mig, själv vill jag inte lägga mig i och vara  jobbig.

de tråkigast under kvällen var att killen åkte i väg för att hämta sin pappa och hans sambo vid 2tiden, men när han kom dit hade dem ångrat sig och tog bussen hem sen vid tre.  Lite segt å vara där till tre plus att jag tycker de var dålig still av dem att ångra sig sen. Visst vi kunde ha sovit där men de är skönast  att sova hemma.   Sovit fram till tolv i dag i alla fall! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja jag förstår dig helt och hållet. mina tjejkompisar känner verkligen detsamma. och tack så hemskt mycket för komplimangen :D

2008-10-05 @ 19:02:08
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0