Ny tjej

Ja nu har jag börjat på en ny tavla, denna är inte klar än men jag orkar bara inte fortsätta på den nu! tappat lusten den blir aldrig bra käns de som. Min kille tycker den är fin men själv känner jag att ryggen på henne käns bara kladig. armarna käns okej men då är de handen som jag inte äns har vågat måla så mycket på än får jag är rädd att förstöra den.



Denna tavlan och en annan svart vit naken tjej(med röd bakgrund) jag har lagt in tidigare i ett inlägg hade jag tänkt ha i vårt sov rum. Plus en till tavla med en till naken tjej, dock ska tjejen vara i röda toner och bakgrunden svart eller grå. Får se hur de blir, som ni kanske förstår så har ja ränkt att vår framtida sovrum i får framtida lägenhet ska vara svart, gråt och lite rött. Jag gillar att ha de mörkt i sovrum. Och rött gillade killen att vi skulle ha de han tycker de värkade porrit. I bland undrar jag va jag är tillsammans med för kille? Fast de vet jag ju redan svaret på han är den mäst underbaraste killen man kan tänka sig, dock tänker han i bland lite väll mycket på sex! Men de kunde varit värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0