Lat

I dag ligger ja bara i sängen och latar mig! Vi åkte dock i väg en sväng till ICA kvantum och lämna tillbax filmerna vi lånade i går. KIllen såg There will be Blood  jag tyckte den var fruktansvärt seg att se på! Men den har ju vunnit massa priser men jag tycker ofta de är tråkiga långa Drama filmer som bara vinner massa priser. Jag tyckte musiken främst var väldigt jobbig i filmen! Men de är ju min åsikt. Tittar man djupare så är den säkert bra (eller inte).  Själv orkade ja inte tänka i går så de blev Superhero Movie, hellt okej, var väll inte jätte rolig men den gick att se.

Usch ja vill inte ntillbaks till ön! Orkar inte en vecka till! de är så tråkigt. Visst att de är jobbigt och slitsamt men de jobbigaste är nog att de är så långtråkigt!  PLus att detta inte äns är sissta veckan utan nu har vi två veckor kvar så de är  halva tiden kvar nu. Men men de får gå. VIU får ju inte så mycket pengar som vi trode men förhoppningsvis får vi i alla falla 16 000kr var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0